Alla inlägg under maj 2011

Av Sabina Laitila - 30 maj 2011 11:18

Helgen i Skåne blev inte riktigt som planerad. Fast sjukt rolig ändå. Fattar dock inte hur jag orkade festa bägge dagarna. Kände mig mer eller mindre som en död kärring efteråt.


Resan upp igår blev det förseningar. Inte ovanligt! Tänker strejka med tåg hädanefter och köra på flyg. 100 gånger bättre.


Och idag då? Jo ska snart dra in till stan och möta upp en liten del av släkten. Får uppdatera mer sen efter jag har varit på äventyr i stan.

Av Sabina Laitila - 27 maj 2011 08:33

HOME SWEET HOME!


Vilken resa igår. Den dödade långsamt. Inte nog med att tåget först va 1 timme sen utan vi fick stå stilla i Södertälje syd i typ 1 timme. Kom fram tillsist i Hässleholm och där väntade som tur va mamma och grannen. Tack som fan.


Ikväll laddar vi för fest. Iiiihhh.. kommer bli grymt tror jag! Hoppas på fint besök också. Gör det lite roligare då. Nu fixa till sig snabbt. Sen dra ner till systemet och handla.


Och eftersom jag inte bor här i perstorp längre. Så kör vi på fest i hela huset här ikväll hos mamma. Mohahaha!



Av Sabina Laitila - 26 maj 2011 08:58

Ikväll åker jag ner till Skåneland. Helgen är fullspäckad. Hur ska man hinna med allting? Imorgon är det först grillning hos kusinen. Sen hem och hälla i sig alkoholen. Vidare ner till torget och se när kusinen spelar. Dom har skivsläpp imorgon också, grattis!


Det enda som jag verkligen har laddat med är albansk musik och vin. Sen ska man mog lyckas överleva skåne resan.



Vi ses kanske i vimlet imorgon. Dock med en annan dialekt kanske. Lördag blir det bakis.se dagen och mys.

Av Sabina Laitila - 25 maj 2011 09:02

Bägge mina telefoner gick varmt igår efter skandalen. Herregud asså! Varför förstör en huligan för sitt lag? Idiotiskt. Och det som också va irriterande va att varken Hamad eller Mehmeti spelade. Så satans tråkigt.


Tänkte strejka och att inte åka ner imorgon. Men efter lite prat med babe så ändrade jag mig ganska snabbt. Mys på hög nivå!


Nej återgå till att kolla upp företag. SAS & Elite Hotel..

Av Sabina Laitila - 24 maj 2011 11:30

  

HAHAHAHA, ritade nyss av min fina vän hur hon kommer se ut om någon månad :D Så här blir det när man tröttnar på prinskorvar. För er som inte förstår så är hon på tjocken!

Av Sabina Laitila - 24 maj 2011 10:33

Tänkte bara informera om att ikväll vinner MFF! Ingen protest om det.


Och om äckliga HIV:arna mot förmodan skulle vinna så håll käften! Man leker inte med en arg finska. Särskilt inte under PMS. Är ett monster. OKEJ?

Fan vi brudar har tur att klaga på det. Vad kan killarna klaga på liksom? HÖHÖ..  


Av Sabina Laitila - 23 maj 2011 20:24

Fan blir så jävla irriterad på mig själv. Har enorm stor press 24/7. Allting handlar såklart om en enda sak. Liksom hur jävla svårt ska det vara?


Helt ärligt.. Jag ger snart upp och skiter i vilket. Pallar inte mer. Trött 24/7 utav detta. Fast bara att bita ihop och se glad ut. Trodde aldrig i hela mitt liv att jag skulle bli så här förändrad över att flytta till 08:a landet.


Det är fan stor press här uppe. Men va faaaan. Bara att bita i det sura äpplet och kämpa. Till toppen ska jag nå! Så om det ska kosta svett, blod & tårar. Inte en jävel kan stoppa mig nu. Eller har jag fel? Säkert.. kommer nog bli blind tillsist..

Av Sabina Laitila - 23 maj 2011 12:22

Världens mest slappaste dag i skolan. Går igenom CV. Fast det har jag redan avklarat så sitter mest och slappar. Drygt som bara den. Får se det från den ljusa sidan att man är duktig som är här.


Läste på NSK att Donnez är Sveriges hetaste band just nu. Och även dom som har mest spelningar. Om man blir glad? Som fan. Kusinen är verkligen duktig.


Aaaahopp.. Nu kommer snart läraren och vi ska bara fortsätta att chilla. Surfa vidare med andra ord. Kanske klicka in mig på HM och beställa lite kläder? Haha.. Fan vilken smart sak. Något som fördriver tiden lite.


Slappaste utbildningen i hela Sverige eller vaddå?

Så kan det gå.

Ovido - Quiz & Flashcards