Alla inlägg under december 2011

Av Sabina Laitila - 29 december 2011 16:02

Snart kommer mina två favoriter. Vi ska iväg och bada lite. Hur mysigt som helst. Kanske inte lika roligt att jag är svullen som en åsna. Får tänka att till sommaren är man i form ;) Uhhuu, like that! 

Och igår drog jag till hjärtat en snabb runda. Han fick en skjorta (jag måste nog vara världens snällaste). Snygg blev han i den för den delen också, så det är stort gilla på det. Träffade Emma & Sandra sen i byn när jag kom tillbaka. Tog en cigg och snackade lite.


Får invänta att Annica ringer snart.

Leo kommer säkert bli överlycklig över att Tant Mini ska med.


Har fått en dille på denna låten. Texten säger sjukt jävla mycket.


Av Sabina Laitila - 29 december 2011 16:02

Snart kommer mina två favoriter. Vi ska iväg och bada lite. Hur mysigt som helst. Kanske inte lika roligt att jag är svullen som en åsna. Får tänka att till sommaren är man i form ;) Uhhuu, like that! 

Och igår drog jag till hjärtat en snabb runda. Han fick en skjorta (jag måste nog vara världens snällaste). Snygg blev han i den för den delen också, så det är stort gilla på det. Träffade Emma & Sandra sen i byn när jag kom tillbaka. Tog en cigg och snackade lite.


Får invänta att Annica ringer snart.

Leo kommer säkert bli överlycklig över att Tant Mini ska med.


Har fått en dille på denna låten. Texten säger sjukt jävla mycket.


Av Sabina Laitila - 28 december 2011 09:15

Hur har ditt 2011 varit?
Både bra och dåligt, men mest bra. 


Blev du kär i år?
Eeeeh nja asså.. Kanske

Vad önskar du att du gjort mer?
Solat under sommaren. Solade endast två gånger med tanke på jag hade sån stor press med skolan. 


Vad önskar du att du gjort mindre?
Slarvade bort tiden på onödiga bråk.

Vem har du umgåts med mest?
Nina helt klart <3 


Bästa minnet från 2011?
Måste ha varit när jag flyttade ner från Stockholm & träffade hjärtat.


Är det något du sakna 2011 som du vill ha år 2012?
Ja! 

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Gladare helt klart..


Var det mest lugna hemmakvällar eller vilda partykvällar?
Det har varit mest vilda partykvällar. Stockholm levererade under hela sommaren & man skakade rumpa på stureplans uteställen. Skåne erbjöd galna hemmafester och även utekvällar. 


Vem/Vilka saknade du?
Några! 


Största misstaget?
Att jag va sjukt ärlig i en sak. Det kostade mig väldigt mycket. 

Hur många hade du sex med?
Ja det ni.. Inte fler än 3.


Tror du att år 2012 kommer blir bättre?
Jag tror inte, jag VET ;)


Vad gjorde dig riktigt glad i år?
Att jag har träffat den finaste utav alla. 


Hur många kysste du?
En miljon. 


Har du några löften inför år 2012?
Yeees. Gå ner i vikt & sluta röka! 


Har du haft ett förhållande under 2011?
Njee, men bara träffat en och samma nu sen augusti. 


Hur skulle du beskriva din stil 2011?
Bonde, Haha.. nej skoja!


Vart reste du nånstans?
Kreta :)


Vad ser du mest framemot med år 2012?
Att fylla 25 och åka till Dominikanska Republiken. 

Av Sabina Laitila - 27 december 2011 14:56

 

Helsingborg väntas nu. Middag med mammas svärmor. Trevligt.

Imorgon står det mys på schemat med hjärtat om han kommer.

Lite vardagslyx. Mysigt. 

Av Sabina Laitila - 27 december 2011 12:29

Borde berätta om i söndags för er. Herregud vilken kväll. Inte skrattat så mycket på länge. Fast beror på att man träffade världens bästa tjejer Malin & Bebbe! Vi drack och hade sjukt skoj. Malin fick sig en liten promenad och det var behövligt. Annars blev det mycket dricka, prat och snack. Så som det ska vara mellan tjejkompisar! Dock är det så synd att det tar flera månader mellan varven. Vi MÅSTE skärpa oss tjejer ;)


 

Världens bästa och roligaste!


     

Tack & heeeej! 

Av Sabina Laitila - 23 december 2011 09:17

Har fredags mys med min älskling ikväll. Vi ska roa varandra med bingolotto över skype ikväll. Sweet! Annars då? Jo, har hunnit handla en julklapp till hjärtat. Så klart ville han veta vad. Men gav bara en ledtråd (så snäll som jag är). Hoppas på storvinst ikväll. Har laddat med två lotter. Så mja, turen kanske sitter där. Imorgon blir det lite julmys, fast ska hoppa allt vad julmat heter. Äter ju inte griskött. Utan kör på tacos imorgon. Och för en gångs skull har Laitila checkat ut från julen. Med andra ord så blir det inget firande. SKÖÖÖÖÖNT!


Är iallafall så sjukt glad över alla mina fina sweethearts i närheten. 

Ni får mig att smälta lite extra. 


Visst ja, kussen Donald va här innan & lämnade tre signerade skivor. 

Och lilla jag fick ett par sandaler med Donnez på. Gissa om jag längtar utomlands. 

Glida runder med Donnez sandaler på beachen och bara softa. Haha, det är livet. 


GOOOOD JUUUUL till er som firar! 

Av Sabina Laitila - 20 december 2011 22:36

Skrev nyss ett långt inlägg. Fast råkade trycka bort ALLT! 

Orkar inte skriva om allting. För röven värker och magen värker grymt efter träningen. 

Och ögonen går stängs snart. ZzzzZZZzz trött som en åsna.. 

Vinst blev det för Milan och det är kärlek! 


Kommer somna som enprinsessa inatt och med ett leende på läpparna.

För allting smeker och låt allting vara så här alltid.  


Av Sabina Laitila - 20 december 2011 12:25

SAKER PÅ TEVE SOM FÅR MIG ATT ...

kräkas: när dom visar operationer med massa blod & skit.
gråta: spårlöst, när folk hittar släktingar.
skratta: 2 1/2 men. 
bli glad: galor där människor får priser (svenska hjältar).
Bli uppgiven: dokumentärer om hur människor far illa & brottslingen får ett litet straff & åker ut igen. 
byta kanal: reklam. 
inte zappa: dokumentärer. 
gilla motorprogram: bara om det är en snygg BMW med. 


SENASTE ...

äckliga lukt du känt: imorse när sara & jag var ute & gick. luktade typ amonika eller liknande. 
goda lukt du känt: 1 million på hjärtat. 
gången jag kände mig lycklig: igår när jag träffade hjärtat, han ger mig bra känsla i kroppen. 
gången jag grät: förra veckan till en film. 
inköpet: cigg. 
spanet: spanar faktiskt inte, så måste säga hjärtat igår. 
biofilmen: oj, kommer inte ihåg. 
palmen jag låg under: räknas kreta när vi gick förbi palmer? 
person jag velat ge en käftsmäll: kärringen från i fredes. 


PEST ELLER KOLERA ...

gå naken över Sergels torg/sjunga karaoke live i teve: sjunga live & se fett jävla glad ut. 
aldrig mer få äta på restaurang/aldrig mer få äta chips: chipsen, för det är bara onödigt!
i en veckas tid vara inlåst i en skrubb med Linda Rosing el Helge Fossmo: helt klart linda, för hon är grym. 
maratonlyssna i 24 timmar på Carola som talar i tungor/Ernst Kirchsteigersom drar sina bästa citat: ehm.. kör på carola så kan man skratta lite.

göra en tarmröntgen eller ha hemmorojder i ett år: eeew, tar tarmröntgen då för man kan alltid be om att bli sövd. 
Ovido - Quiz & Flashcards