Alla inlägg under november 2011

Av Sabina Laitila - 30 november 2011 22:01

ZzzzZZzzz så trött.. Somnar snart sittandes. Inväntar att försäljaren ska ringa och komma med leverans. Sen ska fröken Laitila hoppa i säng och hoppas på lite sömn. Kanske sätta igång en film och somna ifrån (som varje natt). Imorgon kommer pappa och hämtar upp mig sen in mot Kristianstad. Hmm, låt det bli helg. Och låt mig få kramas och pussas lite. Det som står på önskelistan nu eftersom jag saknar. Nej nu pratar jag bara i sömnen känns det som. Mår illa och har ont i huvudet, så god natt! 


Av Sabina Laitila - 30 november 2011 19:45

 

Ett litet tips till er som kanske tänkt köpa julklapp till pappa, bror, pojkvän eller så. Denna luktar sjukt gott! Så satans gott att man kommer lukta sönder den personen som har den på sig. Höhö! Klickade hem den nu ikväll.. Borde använda den själv. Ska man behålla den själv eller ge bort? Hmm, tåls att fundera på ;) 



Av Sabina Laitila - 28 november 2011 17:50

Älskar verkligen hemligheter.. Eller ja Sara vet men hon  är tyst som en mus. I like that ;) 

Sitter annars och glor "pengarna på bordet" och inser att jag är jävligt smart. Hårfärgen gjorde tydligen något bra. Hahaha.. Nej skämt å sido. Finns massor att berätta, men ler och är tyst.. Bäst så! 

Av Sabina Laitila - 26 november 2011 11:13

Asså nej orka! Pratade med sjukvårdsupplysningen och dom säger att jag ska in. Men vem orkar sitta där en lördag? Och dom ska trycka sönder en och ta en massa prover. Hellre har jag ont ett tag till och hoppas det går över. Får leta i medicin skåpet efter någon super tablett som dödar smärtan. Tack och hej..  Älskade , hatade lördag! 











Av Sabina Laitila - 25 november 2011 08:56


Du var en pelare för migEn trygghet och en famnJag aldrig haft förutMen allting ändrar sigOch nu står jag här för digOch våra roller har bytts utJag kan leda digDu ska hitta vägen hemDu ska följa den och senMöts vi här igen(Möts vi här igen)Tiden läker dina sårDu är starkare än igårOm du har styrkan att förloraHar du vunnit allt ändåNär alla orden tagit slutKan vi bara sitta tystaDär ingen annan vetOm du letar efter ljusSka jag visa dig att mörkretinte når dig mer.. 
 
 
 Älskar dig Sara! Tack för allt. Tack för att du är den som alltid lyssnar.
Ikväll firar vi till det lite extra. Och låter tankarna komma iväg på något annat :)





Av Sabina Laitila - 23 november 2011 15:08

Så ja, då var detta också fixat. Bra jobbat Laitila! 

Hoppas på att samtalet kommer snabbt, helst imorgon. 

Så man kan boka in ett möte. Yeees! 


Ska snart powerwalka fläsket lite. Kanske träffa syster. Utbyta lite fina ord. Sen jag sätta mig ner och kolla upp lite olika skolor. Vill läsa vidare nu 2012. 


Av Sabina Laitila - 17 november 2011 20:54
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Sabina Laitila - 16 november 2011 23:37

Skulle gärna vilja byta kropp just nu. Har ett sånt sjukt illamående som gör att hela hjärnan snurrar. Ena sekunden varm, nästa iskall. Halsbrännan har också kommit på besök. Yeeey, kicka gärna mig med värsta influensan. Fast efter helgen. Vill ha lite kvalitetstid med mys. 


Hänt idag då? Jo.. träffat Sara som varje dag. Hahaha, vi borde vara tillsammans för så mycket vi ses. Nej men det är härligt att träffa henne. Vi stöttar & hjälper varandra när våra hjärnor ibland spelar ett spel. 


Saknar den finaste som får mig att le.

Tycker verkligen om...




Ovido - Quiz & Flashcards