Alla inlägg under september 2011

Av Sabina Laitila - 27 september 2011 15:23

  

Bjuder på en bild. Osminkad och jävlig. Men någon gång måste nakna sanningen komma fram. HAHA! Lägg märke till den fiiiiiina tröjan ;)

Nej nu ska jag vänta på att finaste ringer. Och att jag förmodligen sen åker till Ängelholm och myser. Om inte något hamnar i vägen. Vi brukar ha sån otur.


See you later bitches!


Förresten jag har börjat knarka Melissa Horns senaste låt "under löven". Den texten och den rösten. Fy fan, öronorgasm!

Av Sabina Laitila - 26 september 2011 11:08

Tyykkän sinusta niin paljon. Rädd för att det är mycket. Fan, fan, fan.. Det liksom skrämmer mig. Jag är den typen av människa som helst av allt vill kunna se allting i förväg. Så att man kan vara beredd på att dra innan stormen slår ner.


Samtidigt som det krigar i hjärnan så är fjärilarna i magen ganska så underbara. Yes jag erkänner.. Jag har fallit.

Av Sabina Laitila - 22 september 2011 15:32

Livet smeker & leker som man säger? Något i den formen. Nej men sjukt mycket har hänt den senaste tiden. Laitila har gått och blivit gladare än vanligt. Undra varför??? Sen det bästa är att min kära vän Malin är sjukt taggad inför en rolig sak. Allt tack vare min syster.. Syrran pratade med Malin och ville att vi tre ska festa & att Malin ska träffa lite boys. Hahaha, fan på tiden ;) Fast den bitchen har gått och blivit kräsen. Endast albaner som gäller. Fast tur att hon inte får mina :)


Wiiiie nu ser jag framemot när vi tre ska festa. Malin, jag & syster! hahaha och syrran som lovade en kille till malin. Fast hörde att rykte att nu i veckan va inte Malin i celibat. HÖHÖHÖ!!!

Kärlek vännen <3



Av Sabina Laitila - 20 september 2011 18:44

Hade världens största spindel i taket innan idag. Skrek som en galning över rädsla. Grannarna trodde säkert det pågick tortyr här. Haha! Som tur va kom Louie ner och räddade mig. Han tog bort den stora fanskapet :)

Och det tackar jag för!


  Ja ni ser själva. Det va inte den lilla precis.


Av Sabina Laitila - 20 september 2011 16:17

Imorgon blir det äventyr i Ängelholm. Like always or what? Nej men ska dra & lämna CV sen en runda till farmor och hälsa på om hon är hemma. Annars finns det inte så mycket på schemat.


Hatar känslan. Det skrämmer mig!

Är det nu man ska börja springa?

Varför kan man inte ha ett facit?

Av Sabina Laitila - 18 september 2011 12:27

  Han är den finaste killen någonsin. Och sen att han är ett stort fan utav PAK är kanske inte så konstigt. Med en sån mamma som han har! 


Det bästa med att det är söndag är att det är fotboll. Först en match med MFF och sen ikväll Milan. LOVELY! 




Av Sabina Laitila - 16 september 2011 08:25

Är nog den mest stressigaste människan på morgonen. Har varit vaken i en timme. Har jag ens börjat fixa mig? Nej. Måste duscha av miig, slänga på sminket & fixa håret. Och försöka slänga i mig två finn crisp.


Okej eld i röven nu laitila! Annars lär jag aldrig hinna med tåget.

Hatar att stressa så här. Får skylla mig själv.




Av Sabina Laitila - 11 september 2011 20:26

Varför är det alltid så att helgerna springer iväg? Har iallafall haft en toppen helg. Utgång i Helsingborg och hunnit spika in lite mys. Sånt som man kallar för underbart.


Satt innan och funderade över en sak som syrran sa. Hmm, vad mer kan jag säga? Än att hon har så sjukt rätt. Aaaah, det skrämmer mig. Låt oss stanna tiden och stå stilla på denna punkten. För allt är sjukt magiskt! Vill inte veta vad som väntar bakom hörnet. Det lär nog brännas!


Boy, you make me smile!



Ovido - Quiz & Flashcards