Alla inlägg under augusti 2011

Av Sabina Laitila - 31 augusti 2011 21:40

Sitter just nu och kollar på Efterlyst. Kan man bli mer chockad över allt som händer? Herregud, vad tänker & sysslar folk med?! Någon kidnappning på 10 dagar och sen en snubbe med HIV i Malmö. Skrämmande! Annars då? Jodå svin ont i fötterna och då menar jag svin ont. Har suttit i fotbad nu ikväll och lite har det hjälpt. Kanske inte så konstigt att man är död i hela kroppen för har stått och larmat kläder i X antal timmar.


Hinner bara snabbt hem imorgon i en timme knappt. Duscha av mig. Slänga i mig lite mat och sen packa ner det sista för att dra till Ängelholm. Mys och massage står på schemat. Fy faaasiken så underbart. Det behöver min rygg/nacke lite massage. Underbar kvalitetstid som får en att le.


You make me smile.   

Av Sabina Laitila - 29 augusti 2011 08:33
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Sabina Laitila - 29 augusti 2011 08:18

Underbara måndag med nya möjligheter. Vad har annars hänt då? Mjo, va nere i Malmö igår och kollade in fina pojkar som sprang på planen. Alltså MFF - Elfsborg. Det va jag och pappa som drog på matchen och det va sjukt skoj. Ska se en match till innan säsongen är över.


  Så klart dom himmelsblå som är finast. Grrrr!

Ikväll står det mys på schemat. Kvalitetstid som är det bästa som finns.


Av Sabina Laitila - 27 augusti 2011 16:05

Vilken kväll igår asså.. Sinnes. Skulle inte ner till karnevalen men träffade tjejerna så slutade med att man hamnadeh där nere. Syrran kom också så vi drog in till Casa och drack en hel del. Vilket gav resultat i spyor och en väldigt full Bine. Drog till Jonas på efterfest och sen minns jag inte så värst mycket. Förutom att polisen körde hem mig inatt. Tur att dom släppte av mig hemma och inte i fyllecellen. Kan påpeka att jag alltså INTE har gjort något dumt eller så. Dom tyckte bara jag såg lite onykter ut och inte ville att jag skulle gå hem ensam. Haha, tackar för skjutsen!


Ikväll kommer det bli helt lugnt. Sitta hemma och se filmer och tagga inför imorgon. Ska åka ner till Malmö och se när MFF spelar ;) Sexigt värre! För övrigt så längtar jag tills på måndag. Då blir det mys. Väldigt mycket mys. Love it!

Av Sabina Laitila - 23 augusti 2011 20:40

När vi är intresserade gör våra ögon långfilmer.

Om jag gör en långfilm nu? Maybe, maybe not.


För övrigt är jag sjuk. Riktigt sjuk. Feber, förkyld och ont i hela halsen. Om man hade fått 50 spänn för alla gånger man nyst så hade jag tjänat en hel del. Haha, tur man kan skämta när man är dålig. Håll tummarna över att jag är frisk till helgen. Pallar inte ligga dålig. Vill hellre mysa och ha det skoj.


Ciao i'm out.


Av Sabina Laitila - 17 augusti 2011 20:14

Nervöööös?!

Mmmm, kan man lugnt säga. Hoppas över hela mitt hjärta att MFF vinner nu ikväll. Det betyder lycka isåfall.

Det bästa utav allt är att se fina pojkar springa runt att svettas.   


I knoooow my brain is sick.

Hahaha, kan inte hjälpas.


Livet är underbart just nu!

Av Sabina Laitila - 14 augusti 2011 12:27

Hahaha vet en sjuk rolig sak som inträffar imorgon.

Komedi på hög nivå som jag älskar.

Mer uppdate om det imorgon.

Smaskiga detaljer. Extra smaskiga.


Fast kör det inlägget lösenordskyddat imorgon ;)


Av Sabina Laitila - 13 augusti 2011 15:10

Efterlyser solen! Någon som har sett till den lilla varelsen? Isåfall skicka ner den till skåne tack.


Imorgon är det en sjuuuukt spännande dag som innehåller lite olika smaskiga kryddor. Bland annat powerwalk, fotboll och underbart sällskap. Perfekt avslut på veckan. Stort gilla på det! Känns som denna dagen kommer gå sjukt sakta. Bläää.. 


 

Ovido - Quiz & Flashcards