Alla inlägg under juli 2011

Av Sabina Laitila - 25 juli 2011 16:19

Efterlyser sommaren.. Den som har sett den kan ringa 08-123 456 789! Gärna med detsamma. För börjar frysa och regnet gör så man blir våt.


För övrigt så vill jag bara säga en sak.

Ge mig september. Ge mig semester.


   känner mig lite sån nu..

pms veckan. farligt.

Av Sabina Laitila - 21 juli 2011 09:31

Äeeeh vad är detta? REGN!

Hahaha, det glädjer mig.

Sitter ändå bara inne och pluggar så det är lugnt.


Igår då? Mjo.. stack hem efter skolan gjorde vid mig i 300 km/h. Drog sen in till stan och träffade rebin på en fika. Väldigt trevligt! Va dock dödstrött när jag kom hem. Såg Anna Nicole Smith filmen som visades på tv.


En fullspäckad helg med härliga äventyr väntas. Dock har min kompanjon förbjudit mig att plugga över helgen. Hmm.. fast det ska jag nog överleva ;) I guess!



Av Sabina Laitila - 20 juli 2011 07:45

Du berör mig på djupet.

OH NOOO!

Tänk att ord kan få en att snubbla lite. Fast bara lite.


För övrigt vill jag se matchen på lördag i Helsingborg.

Fast det går ju inte.

Ska träffa the sweet one på söndag.

Hmm.. om man flyger ner?


Aaaah.. helvetes satans skit. Måste springa. Missar tåget annars 6 komemr sent till skolan. Vore inte så bra.

Av Sabina Laitila - 19 juli 2011 13:37

Sitter i skolan och pluggar medans ni andra är ute och roar er. Eller ligger utomlands och steker. Life is hard baby! Haha nej men det är skoj att plugga. Love it!


Pratade med syrran igår kväll. Och hon sa till mig att göra en sak. Som ni säkert vet så lyssnar jag ALLTID på henne. Så snart är man en erfarenhet rikare och kan lägga till en sak på listan. Hahaha. Ironi på hög nivå.

Verkligen helt jävla galet. Fast komiskt på ett sätt.

Kan ni gissa er framtill vad det är?

Av Sabina Laitila - 17 juli 2011 19:32

En stor lättnad i kroppen. Tack!

Inga som helt konstigheter utan kändes lovely.

Kan tipsa er om programet på svt2 ikväll nu klockan 20. Handlar om människor som sitter inlåsta på ett psyk. Verkar sjukt intressant.

Ska tillbringa kvällen med att plugga lite till. Sen sova med ett leende på läpparna. Mhmm..


Imorgon är en lagom hektisk dag.

Så är det när man bor i stor staden.


Stooooor fet puss till dig!


Av Sabina Laitila - 17 juli 2011 10:52

Allting snurrar. Vi stänger av ett tag och trycker på stopp knappen. Funderar på hur det kommer kännas efteråt? Kommer man vara sentimental? Glad? Tom? Äsch, inte lönt att spekulera.


Antingen så faller man och behöver en fallskärm.

Eller så står man stadigt på marken.

Tror mer på det första alternativet.


Bara njuuut!

Bra skit att ladda sig inför.

Dusch och smink kallar nu.

Av Sabina Laitila - 16 juli 2011 15:38

Undrar om pappa lyckades hitta tröjan som jag ville ha?!

Hoppas på ett bra besked annars blir jag ledsen i ögat.

Räcker med att jag inte lyckades få tag i biljetter till matchen.

ILLA. KAOS. HELVETE.


Hade ju tänkt göra något skoj med pappi i sommar.

Tjiii fick jag.

Av Sabina Laitila - 16 juli 2011 10:26

Helgen springer iväg.

Vad händer idag då? Jo.. Plugg & plugg. Sen in mot stan och ta en fika med en killkompis. Aldrig fel det. Imorgon är en förväntansfull dag. Spänningen i kroppen känns helt okej. Förutom att fjärilarna i magen kommer slå volter. Men den som har gett sig in i leken får leken tåla. Pratade med mamma om det och hon önskade mig lycka till. Pappa är det nog bäst att han inte vet. Tror det finns en risk att han blir sur. Oooopps! 

Men vem sa att livet inte ska gå ut på spänningar? 

Gillar att gå den farliga vägen ibland som bränns lite. Fast inom normala gränser då såklart.  


Lite frukost på detta. Och sen börja så smått att fixa sig.

Ovido - Quiz & Flashcards