Alla inlägg under juni 2011

Av Sabina Laitila - 30 juni 2011 14:45

Dagens plus är att vi slutade vid halv elva redan. Ska snart börja röra mig in mot Blackeberg & stannar där i någon dag. Skönt faktiskt. Nästa vecka åker jag ner till Skåne! Och då händer det en massa äventyr. Helsingborg en runda plus Klippan. Måste hinna med att träffa dom finaste som jag inte gjorde sist. Eller jo träffade ju på K ute på stan i Helsingborg. Ett snabbt hej blev det då.


Visst ja, imorgon hoppas jag att solen steker. Måste fixa brännan. Den är absoult inte den bästa just nu. Hmm.. illa.


Och DU målar min vardag med dina ord! Saknar dig!

Av Sabina Laitila - 28 juni 2011 14:09

Det stavas K Ä R L E K! Ler som en tönt. Fjärilarna i magen slår volter. I'm fucking inlove baby! I mina nya underbara solglasögon. Stor kärlek. Som ungefär en kille har till sin BMW.


    Fint märke ska det vara också. Pallar inte vara som alla andra med H&M brillor där mer än halva befolkningen har likadana.

Gjorde mer eller mindre ett impulsköp. Sånt som händer när hjärnan strejkar lite och känslorna är på ett stormande hav för tillfället.



Av Sabina Laitila - 28 juni 2011 10:08

JAAAAAA! Tack som fan att inte filmen fungerade som vi skulle se.

Med andra ord så får vi sluta nu. Perfekt. Nu iväg på jakt efter solglasögon.


Värmen dödar långsamt idag.

Saknaden efter sötnosen är stor.

Fast snart skåne. Snart. Snart. Snart.

1000 kramar och mys då.


Nu springa till bussen.

Av Sabina Laitila - 27 juni 2011 10:49

Vilken rolig helg fast det tråkiga hände i fredes. Efter regn kommer solsken sägs det och kan inte mer än hålla med. Hamnade i Helsingborg i lördags med underbart sällskap och utgång på cardinal. Träffade på söt mitt ute i stan. Liksom tjena! Blev lite ställd faktiskt. Fast skoj att se honom. Åkte tillbaka igår morse hem till mamma och sa hejdå. Sen vidare upp mot stockholm. Sweet! Fast tråkigt på ett sätt. Men tur att man ska ner igen om två veckor.


Och igår högg det till ordentligt i magen när jag fick sms utav x, "jag saknar dig gumman". Gaaah, är du tvungen att komma in och forma löjliga formuleringar? Vet inte om jag ska skratta eller gråta? Allting är som ett stormande hav just nu. Har gett mig in på något som inte är så smart.


Well.. time will tell.

Behöver just nu en resa. När skolan är slut får det minsann bli en resa.

Njuta och andas. Samt rensa hjärnan. Tack!



Av Sabina Laitila - 25 juni 2011 12:47

Årets midsommar gick i kras. Blev inte alls som vi tänkte oss. Istället knackade polisen på dörren och gav ett tråkigt besked. Försökte hålla mig stark. Men lättare sagt än gjort. Bröt ihop i tårar när polisen satt här.


Älskar dig sis och finns här för dig   Du och jag igenom allt.


Ska ta och hoppa in i duschen nu. Sen dra till Emmie som ska fixa mitt hår inför ikväll. Mhm.. lär nog bli trevligt.


Åker tillbaka till Stockholm imorgon. Tack. Behövs just nu. Men känns tråkigt att åka ifrån när detta tråkiga har hänt.



Av Sabina Laitila - 24 juni 2011 16:12

Redo för midsommar firande? Haha, in my ass! Vaknade upp imorse med en hund som skällde och inte nog med det så är kvinnoveckan på besök. Tack som fan. Gjorde vid mig snabbt som fan imorse och gick till tåget. Höll på svimma en sådär 20 gånger bara men det gick fint. Träffade pappa i klippan sen drog vi till farmor och åt lite & snackade lite skit. Farbror och hans fru plus kusinen va där. Alltid lika skoj att träffa kusinen, hon kommer aldrig ihåg mitt namn. Idag fick jag namnet Britt-Marie, haha det är så pappas fru heter.


Pappa gav mig även bra nyheter. Han bjuder på matchen mellan MFF-Milan. Fatta vad grymt! Jag kommer typ dö. Aaaaah! Snygga pojkar som springer omkring på planen. Kan inte bli bättre. Ska se om sis också vill joina. Hade varit dö roligt.


Okej nu till dagens planer. Ehm, vad händer? Jo fest som fan. Ni anar inte vilken ångest jag har att vara här i lilla perstorp. Hur kan folk ens vilja flytta hit? Hahaha.. Skandal. Ska dricka och tänka på att jag är i Stockholm.


Stylingen kallar. Fixar bilder sen.

Av Sabina Laitila - 23 juni 2011 07:08

Vaknar och inser att det öser ner. Och jag som har flera kilo packning. Så tänker minsann ta bussen ner till stationen. Annars går jag varje morgon. Men känner inte för att bli våt. Det sparar jag till helgen. Hahaha, nej skämt å sido.


Aaaah, måste stressa nu om jag ska hinna.

Imorgon ska jag förhandla lite. Bra skit det där. J ringde igår och ville ha med mig till Alanya 31 juli. Vilket betyder att jag måste plugga som ett svin och bli klar innan dess. Tycker fan jag är värd den resan efter allt plugg.


Smek.

Av Sabina Laitila - 22 juni 2011 15:18

Blir en mini semester över helgen. Skåneland here i cooome! Ska faktiskt bli skönt att komma ner. Slippa all stress som det är här uppe. Bara andas utan att känna man ska bli nertrampad ungefär. Träffa underbara människor och utbyta lite roliga ord.


Det finns en rolig sak med att vara här uppe. När vi exempelvis har varit på stureplan och på andra ställen inne i stan så behöver jag aldrig visa leg. Men så fort man kommer utanför och ska köpa cigg i en förort ja då vill dom se leg. Haha, tackar för att jag ser yngre ut än 18.


Tänker packa allting nu ikväll så man slipper stressa som en åsna. Har ju skola först under dagen innan det blir skåne.


Höres nästa gång jag är i skåne. Och med min dator! Då lär bilder komma upp.

Ovido - Quiz & Flashcards