Direktlänk till inlägg 19 januari 2012

SNÖN FÖRSVINN TACK

Av Sabina Laitila - 19 januari 2012 21:55

Hej & hå.. Någon som vill ta över min tandvärk? Den är ganska jobbig just nu. Annars smeker livet på helt okej. Imorgon är det finskafton med släkten. Får se om jag går ens. Beror på om tandvärken släpper. Hatar just nu att vara gammal & få visdomständer. Och tandläkare existerar inte i min värld. LIVRÄDD.SE mhhhm, så är det med det. 

Och imorgon är det en vecka kvar. Woohooo.. Rocka Stockholm lite. Nej men känns faktiskt som jag ska vara där i över en månad. Tur att det inte är så. Hade saknat sönder hjärtat annars och vännerna. Fem dagar överlever man där uppe i 08:a-landet. Sen hoooome sweet hoooome och mysa sönder. Love it! 


Jaha och nu kom snön.. Bläää! Visst det är fint att titta på när man sitter inne. Men att gå ut och nästan bryta benen är inte alls roligt. Stort minus. Bädda ner mig i sängen nu och starta en film. Sen drömma mig bort lite.. 


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sabina Laitila - 13 februari 2012 13:32

Hej & hå!  Hunnit med en hel del idag. Skickat iväg en del viktiga mejl.  För övrigt kommer jag stänga denna bloggen. Och gå över till en annan.  Vi ses där. Länkar när den är klar.    Alla hjärtans dag imorgon. Man ska ge kärlek. kärlek. k...

Av Sabina Laitila - 10 februari 2012 13:41

Promenerade imorse 6 kilometer med Sara. Kan garantera att det känns i röven & benen nu. Fast ska inte klaga. Det är bara härligt. Ska kasta mig i duschen nu för fryser som en jude. Inte lika trevligt att känna kylan ända in i benmärgen. Skulle haft ...

Av Sabina Laitila - 8 februari 2012 19:34

Min bästa vän är flera stycken. Har sjukt många som står mig nära & som alltid finns där! När jag borstar tänderna springer jag oftast runt i lägenheten & letar efter andra saker samtidigt.  När jag lagar mat ska det endast vara nyttigt. LCHF! Jag är...

Av Sabina Laitila - 1 februari 2012 20:37

Här kommer den nakna historian om ALLT! Eftersom jag inte kan prata med pappa om det så får jag skriva av mig allt här. Med tanke på att han ALLTID börjar skrika på mig. Och att jag ALLTID har fel enligt honom. Allting började egentligen för 26 år se...

Av Sabina Laitila - 26 januari 2012 17:39

Ögonen går i kors vilken minut som helst. Ska bli skönt att få sova. Har en lång resa framför mig imorgon. Och med min otur så kommer det säkert vara strul hela vägen upp till Stockholm. Tur att man har Zlatan boken med sig. Och självklart Skype så m...

Ovido - Quiz & Flashcards