Alla inlägg den 8 februari 2012

Av Sabina Laitila - 8 februari 2012 19:34

Min bästa vän är flera stycken. Har sjukt många som står mig nära & som alltid finns där! 
När jag borstar tänderna springer jag oftast runt i lägenheten & letar efter andra saker samtidigt.  
När jag lagar mat ska det endast vara nyttigt. LCHF! 
Jag är rädd för katter. 
Den värsta känslan är ovisshet. 
Den bästa känslan är när allting går bra.
Jag är bäst på att slarva bort nycklarna! 
Jag är sämst på att göra armhävningar (klena handleder). 
Jag lyssnar på allt möjligt. 
Jag pratar oftast ganska mycket ibland. Särskilt på fyllan. 
Jag tycker om att resa, shoppa & umgås med alla mina fina. 
Kärlek är något helt fint. Och speciellt att vara med mitt fina hjärta. 
I somras pluggade jag & missade hela sommaren. 
Sist jag grät var igår när jag såg reprisen av Spårlöst.
När jag vill tänka går jag en promenad eller sitter på ett lugnt ställe. 
När jag bakar blir det oftast kaos. Eftersom jag hatar att baka. 
Just nu tänker jag på att ta en dusch. 
Idag har jag powerwalkat, svarat på viktiga mejl & hämtat ut presenten till hjärtat. 
Ikväll ska jag duscha, se Efterlyst och Livet blir bättre. Sen även prata med min fina lite. 
Imorgon blir det att ringa viktiga samtal & powerwalka. 
Min mobiltelefon är en iPhone som oftast vill bråka med mig! 
Mina barn kommer att heta Tequila & Torkel.. Hahaha nej, men vet inte. Kanske inte ens säkert man skaffar sig. 
När jag vaknar på morgonen vill jag direkt ha vatten med citron i. Och helst av allt en puss av fina. Men man kan inte få allt alltid :) 
Om jag var ett djur skulle jag vara en fågel & skita på alla jag inte gillar. HAHA! 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards